Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 7 maj 2010

Fredag

Tänk vad skönt det är med fredag! Ledig i två härliga dagar!
jag och Lowa startade helgledigheten med bok,soffa och ett glas cola. Lowa i den älskade saccosäcken med en mjukis.




Det blåser ju halv storm så ja kan ju erkänna att inte är jag promenadsugen. Igår kväll var jag på ett otroligt uselt humör så jag tog med mig hundarna och gick 5:an men tror jag kunde gått dubbelt så långt utan någon humörsbättring. Men skönt var det i allfall och hundarna protesterar ju inte.
I helgen väntar spårträning med Lowa. De ska bli kul Jag har också fått reda på något riktigt kul idag. Lowas pappa Love kommer också ner till kennelträffen.
Nästan alla av mina valpköpare ska komma på träffen. Ser jättemycket fram emot att träffa er och är det någon som glömt anmäla så går det jättebra fortfarande.

9 kommentarer:

Sandra sa...

Åh vad roligt att få träffa Freijas pappa :) (och alla andra såklart ;)

Madde sa...

Vad kul att få träffa Love. Han är ju en Line Sam hund oxå. KAnske att Teddy o han har några samma i sin stamtavla.

Madde sa...

Hej igen! Innan vi skaffade Teddy så titade jag mycket på Loves hemsida , har alltid tyckt att han varit så fin. Jag jobbar frivilligt i helgen, jobbar bara mån-fre annars så det klirrar till lite extra i kassan sedan =)

herman sa...

Hjälp, Herman kommer aldrig att förlåta mig! Han missar sin pappas besök!

Grabbarna boys sa...

Så hiiiiimla mysigt Lowa har det i sin saccosäck.
En sån vill vi också ha.
Ha en härlig helg, det tänker vi ha iallafall.
Vov från grabbarna boys!!!

TYSON OCH GÄNGET sa...

Visst är det härligt när det är fredag och man kommit hem från jobb och vet att man ska vara ledig i 2 hela dagar :-) Vad kul med kennelträff, måste vara härligt att se alla valpar igen och se vilka fina vovvar de har växt upp till. Hur många hundar har ni fött upp?? Har lagt till dig på bloglovin så jag inte missar något intressant :-) Ha en härlig helg

Katarina sa...

Den där saccosäcken ser väldigt skööön ut!
/Nanna

Malin sa...

Ibland är det så, humöret är som bortblåst och allt känns jobbigt. Hoppas du mår bättre idag! Vi har oxå haft hemskt dåligt väder men regn och blåst, hundarna har släpat in både kvistar, barr, grus och vatten, suck, så var det med den fredagsdamsugningen... ;-)
Hoppas du ändå njuter av helgen, kul med kennelträff!
Kramar Malin

Malin sa...

Det låter verkligen som ni kommer få en toppen träff, jag blir lite avis =)