Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

lördag 22 september 2007

hänt sen sist

Igår kom Daniel hem över helgen och det var så kul att se han igen.Att höra "hans" ljud stöka på hans rum. Det som är trist att flyttar med sig mer och mer av sina grejor så snart känns det inte som hans rum och jag är lite rädd för att han inte ska känna det som sitt rum längre.Fast det är ju bara att inse att han har ett eget hem numera.Annars har det varit mysigt. Idag var jag först på simtävling med Mikalea där det gick bra. Sen på em behövde Daniel till Väla så då åkte vi dit. Mysigt att umgås. När vi kom hem lagade Daniel och jag middag tillsmmans vilket aldrig hänt för då Daniel kokkonst brukar vara att värma pizza. Han hade ett jättesmarrigt kycklingrecept med sig hem. Ikväll har vi myst i soffan med en bra film. vad som jag tycker är skoj är att han valt att vara med familjen trots festinbjudningar mm . Han har nog saknat oss lite. Men imorgon förmiddag åker han igen så hoppas vi ses innan jul. Tur jag ska ut och lägga spår med Petra imorgon eftermiddag så man får lite annat att tänka på.
Hundarna då. Teddy har tyvärr börjat tramsa med maten igen. Han har ju ätit jättebra sen vi bytte till Eukenebas cocker spaniel foder men nu äter han bara om han får plaque off på. Han är lite tokig. De blev överlyckliga när Daniel kom sprang ut och skällde som galningar. Annars har det inte blivit så mycket hund i helgen bara de vanliga rundorna och mycket mys.

Inga kommentarer: