Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

onsdag 19 september 2007

Kursledare

Måste bara berätta . Maria vill ju så gärna spåra med Nova också och jag tycker det hade varit så kul att se våra tjejer spåra tillsammans och göra något tillsammans. Först hade Maria tänkt gå kursen men det är ju långt att köra och så jobbar ju Maria en del helger med. Men då kom vi på den geniala lösningen att jag kan ju visa hur det går till vi kan ju ha en egen spårkurs!! Så inatt har jag legat och gått igen vad jag gjorde första spårlektionen och lagt en liten planering=) Ska leta fram mina anteckningar och bok också. Tycker det ska bli jättekul.Så nu längtar jag tills deras ev rävskabb försvunnit. I mitten av oktober är det "kursstart".

Inga kommentarer: