Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 20 september 2007

positivt tänkade

Blev så less idag för på förmiddagen.Jag har klarat hösten hittills ganska bra smärtmässigt men idag slog det till med full kraft. Hela högersidan pulserade och skakade av smärta . Men jobbbade klart och åkte hem som vanligt. Gick en stund och tyckte allt var pest men bestämde mig för att lista upp roliga och bra saker som ska hända eller hänt. Det blev såhär:
1. Mina böcker från bokus kom idag. Hela Marie Jungstedt serien och uppfödarboken.
2. Daniel kommer hem imorgon och ska vara hemma till söndag.
3. Maria och jag ska börja spåra.
4. Spårkursen börjar snart.
5. Äntligen snart dags för ögonlysning.
6.Snart lön (alltid positivt)
7.Nästa vecka ska jag äntligen få utlåtandet från trafikdomstolen .
8. Vi har bestämt när i ska åka till Umeå och hälsa på Stoffan.
9. spåra på söndag med Petra
10. Fredag imorgon snart helg.

Ja man kan ju fortsätta hur långt som helst men ibland är det lättare att gå vidare om man försöker hitta det positiva och tänka i positiva banor och inte låta det negativa ta över. Det finns så många vardags positiva saker som man inte tänker på.

Inga kommentarer: