Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

onsdag 5 september 2007

Trimträff

Idag har jag och Tindra varit på "trimträff" hemma hos Zitas matte Hilkka . Det var jag ,Petra också Hilkka. De har gått trimkurs tidigare i sommar så vi utbytte diverse trimtips.Helt perfekt när man är lite osäker så kan man få lite tips direkt eller resonerade vi oss fram till en lösning.Jag hade till och med lite tips att bidra med! Gick jättebra att ha 3 hundar samtidigt på köksbordet. Tindra var ju nytrimmad men jag putsade till diverse detaljer ,klippte ner fanorna en del och provade mig fram. En mycket trevlig och lärorik eftermiddag och som bonus blev det smarrig fika på balkongen. Vi bestämde att ha trimträff 1 gång i månaden så nästa gång ska vi vara här.









Inga kommentarer: