Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 31 juli 2008

Bad

Ännu en dag i havets ljuva närhet. Jag älskar havet!!! Så ikväll har det varit stimulering och aktivering med hundarna. Tindra och Teddy fick en långrunda och Caspian en tur på byn. Vi har typ allsång på skansen fast i microformat i jämförelse det heter allsång i Åparken. Ikväll var det Hasse Andersson mfl och jag tror att kommunens alla pensionärer var på benen ikväll. Men vad kan vara mer perfekt en tur bland allt detta. Något som mer var kul var att vi träffade Caspians halvmorbror Dacke. också en black and tan hane som är sju månader. Han är inte alls lika mycket tan som Caspian men ändå en stilig herre. De gjorde små inviter till lek men det gick ju inte att släppa loss dem så det får bli bus en annan gång. Caspian fixade hela turen galant trots massor av bilar , massor av folk massor av höga ljud. Han är nyfiken och framåt. När vi kom hem var han varm så han tog ett dopp i sin pool innan han började busa med Tindra. Jag vattnade mina om planterade rosor och det gillar han och Tindra det blir så blöt härlig jord sen att gräva i och det gillar inte jag att få in. Tog en bild på hela gänget på trappan.

2 kommentarer:

Katarina sa...

Det är nästan alla färger representerade i din fina flock! Tjusigt gäng!
Kram Katarina

Carina sa...

Tack så mycket! Det är en del av din flock också med - Elinors fötter!