Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 24 juli 2008

Tyra på besök


Idag har Caspian haft tjejbesök. En liten liten chihuahua blandis på knappt 4 månader och som bara vägde 2 kg.En liten blyg flicka som Caspian var jätteförsiktig mot. Vi passade på att träna lite med våra hundar och tog en koppelpromenad på byn och de gick så fint vid våra sidor och hälsade glatt på gamla damer och danska turister. En gammal dam sa till Tyra oh vad hon är liten det är ju den kommentaren Caspian brukar få men han var ju gigantiskt i jämförelse. På lördag ska vi träffa lilla Tyra igen när vi ska på valptimmen det ska bli kul.Förresten Caspian har lags sig till med mattes vana han gillar också coca-cola. När jag satte ner mitt fulla glas med colamarken var han snabbt framme och sörplade i sig inte bara en gång utan flera gånger. Det blev ingen cola till mig den gången.

.

Här är det isbitar som han vill ha.

4 kommentarer:

Katarina sa...

Vilken fin header dagboken har fått!
Det verkar så roligt med valptimme - önskar vi hade något sådant också!
Kram Katarina

PS Tack för länken till Lönnbackens - kul att se bilder på Loffe!

Carina sa...

En webbkompis(Tanja Elf) har gjort den åt mig. Önskar bara jag kunde få den i mitten som du har din. Kram Carina

Katarina sa...

Kan du inte öka storleken till 730 pixlar istället för 595? Då fyller den ut bättre.
Fin var den i alla fall!
Kram Katarina

Carina sa...

Hm en annan är ju inte lika tekniskt som dig får nog fråga Daniel eller Elinor när hon kommr "hem" igen. Kram