Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

söndag 14 mars 2010

Träning

Vi ligger i träning

hon ska bara kamma och kamma


Målbildträna gör ju en kär kollega: Kan man ju testa om jag tänker hur hon ska stå gör hon då det? Eller det är inte så enkelt=)
Fick i allfall dessa ståkorten på egen hand.
När jag håller henne när jag ställer upp henne då går svansen i ett så hon verkar tycka det är kul.
Hon var också riktigt duktig på att springa idag det går framåt.

9 kommentarer:

Susann Larsson sa...

Hon börjar ju bli riktigt duktig. Och fin är hon också:) Har Mickan gett upp helt, eller ska hon försöka igen?

Sandra sa...

Nu blir jag en ANING stressad!!!!!!!!!!!!!!
Hon står ju super....träna på att springa har jag helt glömt....

Elons matte sa...

Hur får man en cocker att stå ? Försöker testa med Elon, men det blir bara ner på baken med en gång : (

Kylle sa...

Duktiga!! Som du ser målbildstränig ger resultat?! Men det är hunden som ska ha målbilden inte matte. Fast i ert fall är kanske Lowa tankeläsare. För visst är det så att du för över dina tankar på din hund. JAG försöker i alla fall....tänk possitiva tankar..
NU kommer paniken hur ska VI hinna träna.

Grabbarna boys sa...

Lowa är så underbart söt!
Hälsningar Teo.
(och så klart tycker de andra också det)

Carina sa...

Lowa blinkar och rodnar=)

Marie sa...

Så fin hon är! Blir också lite nervös när jag läser hur mycket andra tränar! Jag får nog skärpa till mig lite och köra hårt den här veckan!

Malin sa...

Hon är verkligen jättefin! Kommer ju gå som en dans att ställa ut henne :-)!

herman sa...

Heja syrran! Du är skitsnygg!